آرزوی من آمدن فرشته ی من

روزه های قبل آزمایش بتا

1394/7/25 22:54
نویسنده : آرامش
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم مامان راحله جونم عزیزم خیلی انرژی گرفتم از حرفات فدات بشم،واقعا تشکر میکنم،امروز سیزده روزازآی یوآیم میگذره  ومن تو خودم دنبال علائم میگردم ،خدایا یعنی من الان مامان شدم ???فقط خدا خبر داره امشب چهارم محرمه از خدا خواستم به حرمت امام حسین دستمو خالی برنگردونه وچهل تا زیارت عاشورا نذر علی اصغر امام حسین کردم واینکه بعد از مثبت شدن 72شیر پخش کنم توهیأتا ،من که یک حسی بهم میگه امام حسین دلش نمیاد تو این ماه دلمو بشکنه و حتمأ حاجتمو میده  ان شأالله،قراره پنجشنبه سی مهر و هشتم محرم آزمایش تیتر بدم،امید وارم خدا تو این ماه حاجت همه ی منتظرای فرزندو بده دوستای گلم حتمأ لابلای دعاهاتون برا منم دعا کنید محتاجم به دعاهاتو،این روزای انتظار خیلی برام دیر میگذره وکسل کنندس گاهی دردای خفیف کمر و گاهی شدیدتر احساس میکنم نمیدونم این میتونه نشونه ی بارداری باشه یانه وپنجشنبه موقع آز صدرصد استرسم خیلی خیلی بیشتر میشه ،یاد خدا آرامش دهنده ی دلهاست ای خدا آرامش رو نصیب من و همه منتظرا کن الهی آمین.

پسندها (2)

نظرات (1)

همراه رایانه
25 مهر 94 23:13
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR