آرزوی من آمدن فرشته ی من

آی یوآی

1394/7/15 15:25
نویسنده : آرامش
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم  خوبین عزیزان من آمپولامو از دوم مهر شروع کردم ،که میشد روزه دوم پریودم روزی سه تا مریونال تاروزدهم 27تا مریونال روزه یازدهم پریودی رفتم بندرعباس پیشه خانم دکتر خشاوی برای سونو که خیلی راضی بود گفت آندومرت که عالیه و چهارتا فولیکول داری  بزرگترینش 23میلی متره امشب آمپول هاش سی جی روبزن اونروز شنبه بودگفت دوشنبه صبح بیا برای آیوآی ،منم خیلی خوشحال شدم خداروشکر کردم و اون شب هاش سی جی زدم البته فقط پنج هزار واحد دوشنبه رفتم برای آی یو بعد از تحویله اسپرم که حدودأ دوساعت اسپرم تو آزمایشگاه بود گفتن که اسپرم کیفیتش خیلی خوبه رو تخت انتقال دراز کشیدم و دکتر اومدو دستگاه معاینه رو گذاشت موقعی که خواست کاتر رو وارد کنه گفت چرا اینقد سرویکست (دهانه رحم) کوچیکه و اصلا سوراخش دیده نمیشه یعنی این همه مدت بعد ازدواجم نمیدونستم اینقد دهانه رحمم تنگه بطوریکه اسپرم در حالت طبیعی نمیتونست ازش بره بالابالاخره دکتر پیدا کرد سوراخو و کاتر رو داخل کرد چون خیلی کوچیک بود وتنگ یکمی لک دیدم بعد آی یوآی ،دکتر گفت شما با این سرویکس کوچیک وتنگ اصلا بطوره طبیعی نمیتونی باردار بشی یا آی یوآی یا آی وی اف برات چاره سازه بعدش گفت ان شأالله که با همین آی یوآی باردارشی بعد هم کارش تمام شد و رفت ،هفت سال نمی دونستم این سرویکس من اینقد تنگ و کوچیکه و دلیل خونریزی بعد از عکس رنگی پارسالم هم همین کوچک بودن سرویکس بوده ،ماما بهم گفت تا بیست دقیقه دراز بکش بلند نشو خیلی دلم گرفته بود هفت سال دهانه رحمم در حد مسدود بودو نمیدونستم گفتم خدایا تو منو اینجوری آفریدی واقعیتش یکمی دلم از خدا هم گرفت امیدم به همین آی یوآی بود چون شانس اقدام طبیعی رو ندارم با این دهانه رحم ،دوستای گلم شما هم برام دعا کنید خیلی محتاج  به دعاتون هستم  دوهفته دیگه باید آز بتا بدم .

پسندها (2)

نظرات (0)