آرزوی من آمدن فرشته ی من

بازم یه روزه تازه

1394/10/13 14:30
نویسنده : آرامش
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم بعد از مثبت شدن بی بی چکهامو ومنفی شدن آزم رفتم سونو توتخمدان راستم چندتا فولیکول بزرگترینش 12بود و تخمدان چپ چندتا فولیکول زیر ده داشت ، و فهمیدم که من الکی دلمو خوش کرده بودم انگاری خدا هم بدش نمیاد سربه سره من بذاره اشکال نداره خداجون تو خدایی و خدایی میکنی منم بندتم هرکاری هم با من بکنی حق داری ،الان فقط باید بشینم به امید روزی که پول واسه ای وی افم جور شه و اونوقت دلم هوای بچه کنه اینجوری که معلومه بدون  دکتر ودارو خبری از مامان شدن من نیست بازم راضیم به رضای خدا  فقط اوضاع مالی خیلی افتضاحه فکر نکنم به این زودیا پول واسه ای وی اف گیرم بیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پونه
15 اردیبهشت 95 22:06
سلام.عزیزم انشالله زود زود مامان بشی.
آرامش
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم ان شاالله شمام به هر خواسته ای که داری برسی