آرزوی من آمدن فرشته ی من

سردرگمی

1394/9/10 2:44
نویسنده : آرامش
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستانم عزیزان خوب هستین امیدوارم تمام لحظاتتونو به خوبی سپری کنید،عزیزان من بعد از آی یوآی سی مهر بودش که آز دادم ومنفی شدم بعد از اون چهار آبان پریود شدم ،همونطوری که قبلا گفته بودم من کمکاری تیروئید دارم تقریبا 6یا7ساله که قرص لووتیروکسین میخورم وقتی منفی شدم کلا نا امید شدم از تمام داروها بدم میومد گفتم چندین ساله دارم استفاده میکنم این قرصو تا الانم که باردار نشدم دیگه نخوردمش و چهارم آذر موعد پریودیم رسید و پریود نشدم خیلی عجیب بود چون چندین ساله پریودم منظمه و بیست وچند روز یکبار بود  بازم چهار روز دیگه گذشت و نشدم هفت آذر بود بی بی چک گذاشتم که همون لحظه دوتا خطش پررنگ شد گفتم لابد اشتباه شده همون لحظه یه بی بی چک دیگه گذاشتم که اونم مثه قبلی دوتا خطش پررنگ شد باورم نمیشد یعنی من باردار شده بودم خیلی ذوق کردم اشکام سرازیر شده بود و خداروشکر میکردم شوهرمو صدا کردم بی بی چکارو بهش نشون دادم ،اونم خیلی خوشحال شد فرداش رفتم آز بتا دادم منفی شد بد جور تو ذوقم خورد اما یکی از دوستام بهم گفت منم باردار شدم بی بی ها مثبت میشد و آز خونم منفی میشد تا اینکه سونو دادم و فهمیدم باردارم با این حرفش یکمی امید وار شدم ،گفتم باشه فردا صب دوباره بی بی چک میذارم فرداش صب که بیدار شدم  دوباره بی بی گذاشتم منفی بود متاسفانه دوتا گذاشتم هردو منفی شد خیلی خیلی نا امید شدم یاده دوروز قبل افتادم که چقد اشک شوق ریختمو و فکر کردم که خدا بهم نگاه کرده فکر کردم صدامو شنیده و اجابتم کرده تمام دنیا خراب شد روی سرم دلم از غصه داشت میترکید  گفتم ای خدا اگه نمیخای بهم بچه بدی پس چرا با من اینکارو میکنی چرا بی بی های اول اونقد پرنگ بعد هم منفیییییی ،چقد سخته اول دلت خوش بشه و امید وار و فکرکنی دسته خدا روسرته بعدش ازغصه منفجر شی و خبری نباشه ،اگه بی بی های اول مثبت نبود برای من بهتر بود نه اینطوری،همونروز که نهم آذر بودش صبش دوتا بی بی منفی داشتم ،شب ساعت ده شب که خواستم برم دسشویی  چشمم به یه بی بی چک دیگه که آخرین بی بی بود که تو خونه داشتم افتاد گفتم امتحان کنم و گذاشتم و با کمال تعجب مثبت شد دیگه نمیدونستم خوشحال بشم یا اینکه امید نداشته باشم اما دلم یکمی خوش شد ،تا الانم که پریود نشدم گفتم پس صبر میکنم اگه پریودنشدم تا سه  هفته دیگه  میرم سونو تا دلیلش رو بفهمم ،دوستای خوبم میشه دعا کنید معجزه  شد ه باشه و من مادر شده باشم خواهش میکنم شما ها که پاکید برام دعا کنید

پسندها (2)

نظرات (0)