آرزوی من آمدن فرشته ی من

بعد از یک سال اقدام جدید

1394/6/9 3:19
نویسنده : آرامش
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم ببخشید که اینقدر دیر اومدم وبلاگ خیلی دلم براتون تنگ شده بود چون اقدامی نداشتم دیگه نیومدم ان شاالله مهر ماه دوباره اقدام دارم بعداز یکسال دوباره میخوام امتحان کنم که خدا اجازه میده مامان بشم یانه ،فعلا که پیاز درمانی دارم میکنم وهر شب عسل وسیاهدونه میخورم تا این یک ماه قبل اقدام یکمی رحمم آماده باشه بهتون گفتم ترشح ازسینه داشتم پارسال کابرگولین خوردم اما قط نشد الان دوباره دارم کابرگولین استفاده میکنم دوم یا سوم مهر پریود که شدم از روز دوم پریود روزی سه تا مریونال تا روز دهم بعدش میرم سونو که وضع فولیکولامو چک کنم دعا کنید باهمین 27تا مریونال فولیکولام بالغ شن دوستای عزیزم آخه پارسال به خاطره منوتروپین های بی مصرف خیلی سیکلم طولانی شد امسال دوس داشتم مریونالو امتحان کنم خدا کنه خوب جواب بده  بعدش ان شأالله هاش سی جی ها رو میرنم و میرم برای آی یوآی دعا کنید برام عزیزان محتاج دعاتونم ای خدا به همه ی منتظرای فرزند ،فرزند سالم وصالح عطا کن الهی آمین.

پسندها (2)

نظرات (2)

همراه رایانه
9 شهریور 94 10:13
همراه رایانه همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور : 9099070345 آدرس سایت: http://www.poshtyban.ir
نسترن
26 شهریور 94 11:08
سلام عزیزم منم مثل خودت یه مامان منتظرم میشه تبادل لینک کنیم
آرامش
پاسخ
سلام گلم ان شأالله که شما هم بزودی مامان میشی