آرزوی من آمدن فرشته ی من

روزمرگی های من!

1393/6/20 11:08
نویسنده : آرامش
439 بازدید
اشتراک گذاری
سلام بچه هاخوب هستید ببخشید نیومدم ازحالوروز خودم بگم!من بعداز18تاگونال 6تا فولیکول بالغ داشتم اما یک مشکل دیگه داشتم اونم ترشح ازیکی ازسینه ها بودکه به دکتر دیر گفتم آخه پرولاکتینم نرمال بود دکترگفت باید زودترمیگفتی منم چون فکر میکردم نرمال بودن پرولاکتین کافیه چیزی نگفتم دکتربهم قرص کابرگولین داد سه روزی یک عدد فکرمیکنم اینقد فولیکولهای من نسبت به آمپول مقاومت نشون میدادن بخاطره همین ترشحات سر سینه بود دکترمیگفت بعضی وقتاپرولاکتین بالاست اما تو آز نرمال نشون میده !خلاصه من با وجود 6تافولیکول غالب هم نتونستم مامان بشم فکرمیکنم دلیل اصلیش همین پرولاکتین باشه چون پرولاکتین بالا از تخمک گذاری جلوگیری میکنه!واسه تولد امام رضامشهد بودم برای تمام حاجتمندان دعا کردم بایک خانمی آشناشدم که اونم هرماه پری میشدمثه من پرولاکتینشم نرمال بود اما ترشح سرسینه داشت دوسال بود منتظرمامان شدن بود اما نمیشد دکتربهش گفته بود اول باید مشکل پرولاکتینتو حل کنیم بعد بریم واسه القا تخمک گذاری اما اون باخوردن کابرگولین تو ماه دوم خودش بدون آمپول تخمک گذاری داشته والان بارداره منم امیدوارشدم گفتم خدایا میشه منم بامصرف قرص پرولاکتینم نرمال شه وطبیعی بدون آمپول مادربشم؟انشا الله خوب حالا هم بدون استرس و فقط با امید به خدا دارم روزامو سر میکنم وکابرگولین رو ادامه میدم !
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)