آرزوی من آمدن فرشته ی من

آرزوی محاله من

1392/11/28 22:26
نویسنده : آرامش
400 بازدید
اشتراک گذاری
سلام به دوستای عزیزم مرسی که بانظراتون دلگرمم می کنید؛عزیزان من روزسیزده پری نتونستم برم سونو ی مشکل برام پیش اومد دیگه نرفتم ؛ولی از روز 14به بعد ترشحاتم زیاد شدن بطوریکه روز17خیلی زیادتر منی که قبل ازطب سوزنی اصلأ ترشح نداشتم؛فکرکردم شاید تخمک گذاری صورت گرفته باشه الان روز30پری هستم وهنوزپری نشدم همیشه 27یا28روزه میشدم میترسم بی بی چک بذارم منفی بشه بخاطره همین گذاشتم واسه هفته دیگه اگه تا اون موقع پری نشم بی بی چک میذارم انشاالله که مثبت بشه؛دوستای گلم برام دعاکنید عزیزان
پسندها (1)

نظرات (2)

آسمان
29 بهمن 92 15:02
عزیزم توکلت به خدا باشه . استرس را از خودت دور کن. سوره والعصر را هم بخوان بهت آرامش میده . امیدوارم خدا یه نی نی خوشگل بهت بده
آرامش
پاسخ
چشم گلم میخونم اگه شما دوستای عزیز رو نداشتم چکارمیکردم امیدوارم که همیشه موفق باشید
منتظر لطف خدا
1 اسفند 92 15:45
عزیزم انشالله این بار دو تا خط پررنگ ببینی حتما دعات می کنم اگه لایق باشم نگران نباش
آرامش
پاسخ
عزیزه دلم مرسی به فکرم بودی شرمنده دیرجواب دادم !انشالا شماهم به تمام آرزوهات دست پیداکنی!