آرزوی من آمدن فرشته ی من

ازدواج

1393/2/27 11:47
نویسنده : آرامش
272 بازدید
اشتراک گذاری

بعداز دوسال بعدازعقد ازدواج کردیم ؛شوهرم عسلویه بودو من خانه پدرم چندماه یکبارمیومد وبیست روزپیشم می موندحقوقش کم بود نمیشدباهاش خونه اجاره کنیم اصلأ این وضعیت رو دوس نداشتم میگفتم که خودم مشکل دارم واسه بچه دارشدن بعدشوهرمو بعدازچندماه باید ببینم وشانسم برا بچه دارشدن کمترمیشه بعداز دوسال زندگیمون به همین منوال پیش رفت که یک کاردراهواز برای شوهرم پیدا شد حقوقش قدری بود که بشه اجاره داد بعداز دوسال تونستیم یک زندگی معمولی زیریک سقف رو شروع کنیم؛اهوازکه بودم دوباره به متخصص مراجعه کردم یک آزمایش تیروئید واسم نوشت ومتوجه شدم که کم کاری تیروئید دارم دکتربرام تجویزکردکه هرصب نصف قرص لووتیروکسین رو بخورم بعداز یکسال مصرف قرص بدون قرص پروژسترون خودم پریود شدم اصلأ باورم نمیشد انگار معجزه بودبعدازچندین سال گریه زاری ودعابه درگاه خدا انگار خداصدامو شنیده بود بعدازاون تا الان که 27 سالمه هرماه پریود میشم خداروشکرخدا تو این 5سال بهمون خونه دادکه متعلق به خودمون باشه ویک شغل دولتی برای شوهرم امابچه که ازهمه چیز مهمتربودونداده؛من پریودمیشم امافولیکول ندارم ؛روزسیزدهم پریودی سونو واژینال دادم فولیکول نداشتم دکتربهم گفت برای تحریک فولیکول بهت کلومیفن میدم برای پریودی بعدیت تاببینم فولیکول داری یانه

پسندها (1)

نظرات (1)

آیدا
8 دی 92 23:32
سلام عزیزم. براتون بهترین ها رو آرزو میکنم. مطئن باش خدای مهربون همانطور که تا بحال حواسش بهتون بوده و آروم آروم رنگی به زندگیتون داده ,در بهترین زمانش بقیه آرزو هاتون رو هم برآورده خواهد کرد. عزیزم ایشالله مشکلتون هم با دارویی که گرفتید حل میشه.به قول خودتون اینقدر روشهای مختلفی وجود داره که هیچ وقت امیدمون نا امید نمیشه.همیشه شاد و خوشبخت باشیدمرسی آیداجان شماباحرفاتون من رو بیشتر امیدوارکردین انشالاکه شماهم در زندگی همیشه شادوموفق باشید