آرزوی من آمدن فرشته ی من

امیدبه خدا

1392/10/30 0:09
نویسنده : آرامش
454 بازدید
اشتراک گذاری
بنام خدا سلام دوستای عزیزم خیلی وقته که مطلب جدید ننوشتم واقعیتش منتظریک تغییر بودم درخودم ؛تادوباره بیام و بنویسم؛من طب سوزنیم به پایان رسیده وامروز پریودشدم ؛طب سوزنی انجام دادم که ببینم آیابدنم بدون محرک شیمیایی میتونه فولیکول بالغ داشته باشه یانه؛ 13روز دیگه قصد دارم برم سونو گرافی واژینال وضعیت تخمدانهاوفولیکولها رو چک کنم ؛عزیزان ازتون خواهش میکنم دعاکنیدکه فولیکول داشته باشم؛درحال حاضر فقط ازمتفورمین استفاده میکنم وجوشانده گیاهی بومادران وتخم شوید وتخم هویج شنیدم مصرف اینهادرقاعدگی باعث بلوغ فولیکول میشود؛
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منتظر لطف خدا
30 دی 92 20:37
حتما حتما اگه لایق باشم دعات میکنم عزیزم نگران نباش ایشالا همون نتیجه ای رو بگیری که میخوای
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 18:11
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
پرتو
2 بهمن 92 19:31
عزیزم انشاالله هر چی که خیره برات پیش بیاد و یه عالمه فولی تپل مپل داشته باشی و به زودی حاجت روا شی الهی آمین
آرامش
پاسخ
شرمنده دیر جواب دادم عزیزم مرسی گلم