آرزوی من آمدن فرشته ی من

دعا

1392/10/12 1:27
نویسنده : آرامش
311 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستان توروخدا دعاکنید هرکسی این وبلاگو می خونه ؛ن فقط برای من بلکه برای همه ی کسانی که بچه میخان ؛من سری دوم دوباره هاچ ام جی زدم اما باز فولیکول 14 بود بعدش بیخیال درمان شدم ولش کردم وقتی دیدم هرچی هزینه میکنم وفایده نداره حقوق شوهرم هم همش میره جای قسط خونه و قسطهای دیگه چیزی نمی مونه که بخام آمپول بخرم یاسونو واژینال بدم ؛ الان دارم میرم طب سوزنی برای بهبودم سوزن هاش کات گوت هست وجذبی هستن هرسه هفته یکباریک جلسه دکترگفت حداقل 8جلسه بایدانجام بدی الان دوجلسه س که انجام دادم احساس میکنم خوبه ترشحات قبلأ نداشتم الان دارم یعنی خوبه نشونه کارکرده تخمدان هستش؛ بچه ها خونه ی مابه یک فرشته کوچلو نیاز داره برای اینکه من از افسردگی دربیام وبه زندگی امیدوارشم؛
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پرتو
12 دی 92 11:22
انشاالله که درمانت نتیجه بخش باشه و به مراد دلت برسی عزیزم اگه لایق باشم دعات میکنم با اجازه لینک شدین
پرتو
28 دی 92 21:52
مژده دهيد چون كه هفته وحدت آمده ميلاد امام صادق و پيمبر رحمت آمده كاش در اين جمعه از آسمان ندا دهند اي منتظران ظهور،منجي بشريت آمده ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع)تبريك و تهنيت باد.