آرزوی من آمدن فرشته ی من

دوران عقد

1392/10/8 19:56
نویسنده : آرامش
314 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم سلام ؛من 18ساله شده بودم وهنوز پریود شدن من فقط بامصرف قرص بود؛برای ازدواج شک داشتم نمیدونستم ازدواج کنم یانه بعد سعی کردم اطلاعاتمو درمورد مشکل خودم بیشترکنم. فهمیدم من دچاره یک نوع آمنوره هستم آمنوره اولیه بعضی ازمتخصصان نظرشون این بودکه من دچاربلوغ دیر رس هستم؛بعدش فهمیدم که برای کسانی که فولیکول ندارن باتحریک توسط دارو میتونن فولیکول داشته باشن ؛پزشکه من هم گفت آمپولهای مثه اچ ام جی وگونال اف هستن که با استفاده ازاونا میتونی بارداربشی خیلی خوشحال شدم که باز یک راهی واسه بچه دارشدن من هست؛بعدازچندوقت برام خواستگاراومدچون آدم خوبی بود قبول کردم تصمیم گرفتم بهش مشکلمو بگم اما ازآنجای که راهی هم برای بچه دارشدن وجود داشت بهش گفتم که من دچاریک مشکل هستم شایدبچه دارنشیم بعدازازدواج اما راه های درمانی هم وجود داره شایدبامصرف دارو بچه داربشم که اونم گفت انشالا که بچه دارمیشیم واگه نه علم اونقد پیشرفت کرده که راه چاره ای برای بچه دارشدن ماداشته باشه؛خیلی خیالم راحت شد وقتی بهش مشکلمو گفتم وگرنه اصلأ بعداز ازدواج عذاب وجدان رهام نمیکرد؛بعدش من باهاش عقد کردم درسن 20سالگی واون 25سالش بود چون درشهرخودشان کاری پیدانکرده بودبه عسلویه رفت برای کار ودوران عقد ازهم دوربودیم شاید6ماه یکبار میدیدمش چون من خوزستان بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فائقه
30 تیر 94 13:41
سلام خواهر خوبم .چیزی که خیلی روی تخمکها اثر میذاره استرسه.دوست منم فقط سالی یه بار پریود می شد.و دکتر ها به اون گفته بودن نازاست.اما با لطف خدای بخشنده الان یه دختر ناز به اسم هستی داره.اروم باش . یه مدت بی خیال همه چی شو.به بزرگی خدا فکر کن.داده هایش را شکر نداده هایش را هم شکر.مصلحت همینه.. فدات دوسته عزیزم
آرامش
پاسخ
مرسی دوسته گل