آرزوی من آمدن فرشته ی من

باره غم

1392/10/8 15:56
نویسنده : آرامش
344 بازدید
اشتراک گذاری
دوستان من ازسن بلوغ پریودنشدم 15سال داشتم رفتم متخصص بهم قرص پروژسترون واستروژن داد تاپریودبشم امابعدش خبری ازپریود شدن من نبود خیلی ناراحت بودم اون موقع زیاد اطلاعات نداشتم اما میدونستم به بچه دارشدن ربط داره ؛باز به متخصص مراجعه کردم بازهمان قرص ها ؛دکتربرام یک آزمایش خون وهورمون نوشت مشکلی نداشتن بعدسونو گرافی ؛طوری بود که بدون مصرف قرص اصلأ پریود نمیشدم همینطور سال به سال میگذشت وبزرگترمیشدم غصه این مشکلو تو دلم ریخته بودم گوشه گیرومنزوی شده بودم پاکه به دبیرستان گذاشتم ؛درزیست شناسی خواندم که قاعدگی چیست وارتباطش با فولیکول وتخمک گذاری ؛17سال داشتمو باز بدون قرص پریودنمیشدم خیلی ناراحت بودم شبا اصلا راحت چشم برهم نمی گذاشتم به خدامیگفتم خدایا چرامن ؛مگرمن چه گناهی مرتکب شدم که از دوران نوجوانی باره غم روباید بدوشم بکشم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)