آرزوی من آمدن فرشته ی من

دعا می خوام

1393/4/24 20:24
نویسنده : آرامش
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گرامی امیدوارم که حالتون خوب باشه.خوب یکم از اقداماتم بگم بهتون.روز دهم پریودی دکتر ازم خواست که عکس رنگی انجام بدم منم روز دهم رفتم اما از شانسه من که دردشو تحمل کردم ومثه خانمای دیگه جیغو داد نکردم وفقط تحمل کردم.موقع گرفتن عکس دستگاه دوتا از رگهای دهانه رحممو پاره کرد.دکتر اومد گفت شما که آروم بودی هم لوله ها سالم وهم رحم سالمه خداروشکر کردم از جا که بلند شدم.که یه لخته خون به اندازه ی مچ دست ازم خارج شد.به دکتر گفتم دکتر گفت باید معاینه بشی .وقتی دستگاه معاینه رو داخل گذاشت خیلی به مثانه و پشتم فشار میومد می خواستم از درد بمیرم که باپنسی که گاز استریل سرش بود داخل می کرد وروی رگها فشار میداد دیگه هم اشک می ریختم هم ناله میکردم ولی فایده نداشت خونریزی قط نمیشد اونروز ازساعت 3بعدازظهرتا9شب خونریزی داشتم.به اندازه ی تمام عمر زجر کشیدم وفقط بخاطره فرشته کوچولوی ارزوهام تحمل کردم .عکسو نشون دکتر دادم با آزمایشا خودم وشوهرم .واسه شوهرم دارو دادگفت عفونت داره.برامنم از روز دوم پریودی دوتا هاش ام جی تا روز هفتم که دوباره برم پیشش سونو وازینال انجام بده .سایزه فولیکولهارو چک کنه واگه لازم بود دوباره هاش ام جی تجویز کنه.خیلی به دعای شما نیازمندم خواهش می کنم برام دعا کنید که توی این اقدام بتونم مادر بشم انشالا.مرسی

پسندها (2)

نظرات (0)